Support på telefoner och surfplattor

Vi ger ingen support på dessa via E-post, telefon eller fjärruppkoppling!
Detta på grund av det stora antalet olika märken och modeller.

Har AVG låst din telefon/surfplatta

Om du har aktiverat Anti Theft funktionen i telefonen eller läsplattan och sedan t ex byter Sim-kort så kommer AVG att tro att enheten är stulen och den låses.
När du aktiverade funktionen fick du ange en KOD, den ska nu skrivas in för att att låsa upp enheten igen.
Har du glömt koden, logga in här: https://www.avgmobilation.com/en
Vi har ingen tillgång till koder eller lösenord, har du glömt det så klicka på Forgot your password?

Inloggning för att låsa/ lokalisera/ tömma/ administrera enheter mm

Här kan du förutom att låsa upp eller låsa din telefon/surfplatta också lokalisera den, rensa den och administrera dina enheter.

Nedan följer några guider och länkar du kan använda

Support på Androidprodukter hittar du här

Support på Mac & iOS produkter hittar du här

I AVGs forum kan du också finna hjälp

Det finns ett formulär som kan användas under fliken Technical Support här